حراج!

سرویس ملحفه کوکو جم مدل دیجی گل یخ دو نفره سه تکه

3,690,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 9085974 دسته:

توضیحات

ما معمولا 33 درصد از زمان یک روز را می خوابیم، پس در حقیقت یک سوم عمرخود را در خواب به سر میبریم. خواب یکی از عناصر مهم در چرخه زندگی انسان است که با بازسازی قدرت جسمی و روحی همراه می باشد و خوب خوابیدن باعث می شود که شما بشاش و زیبا به نظر برسید و قدرتی که شما در طول روز برای عملکرد بهتر خود نیاز دارید را به شما خواهد داد. علاوه بر این بر اساس تحقیقی که توسط یک تیم دانشجویی در مورد تاثیر جنس پارچه های کالای خواب بر کیفیت خواب 200 نفر انجام شد، نشان داد که کیفیت جنس پارچه های استفاده شده در کالای خواب رابطه مستقیم با کیفیت خواب یا در واقع سلامتی و شادابی هر فرد دارد. ملحفه های برتد کوکوجم COCOJAM تهیه شده از پارچه های درجه 1 میباشد به همین دلیل از دوام و ثبات بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است رنگ این محصولات ثابت کاملا لطيف و ضد حساسيت می باشد و خوابی آرام را برای شما به ارمغان می آورد.
سرویس های ملحفه اقتصادی کوکوجم تهیه شده از بهترین پارچه های ضد حساسیت موجود در بازار میباشد.لطافت و سازگاری با پوست از ویژگی های این محصولات است. این محصولات 100% رنگ
ثابت بوده و کش دوزی 4گوش این محصولات موجب استوار ماندن ملحفه بروی تشک می شود. این محصول متشکل از یک عدد ملحفه کش دوزی شده با سایز 200x180x23 سانتیمتر و 2 عدد روبالشتی 50 در 70 با دوردوز 2 سانتیمتری معروف به روبالشی آکسفورد است. سرویس های ملحفه کوکوجم در طرح ها و رنگ های متنوع برای انواع سلیقه ها طراحی و تولید گردیده که همین امر باعث استقبال بیش از حد این محصولات شده است.
(به دلیل کیفیت تصویر متفاوت نمایشگرهای مختلف در لپ تاپ ها و تلفن های همراه، ممکن است رنگ اصلی محصول مقداری متفاوت از عکس محصول باشد)

اجزای سرویس خواب رو تشکی
مناسب برای سایز 200 × 140 سانتی‌متر
تعدادتکه سه تکه
مناسب برای دو نفر
طراحی شده برای آقایان و بانوان
ابعاد روبالشی 70x50x1 سانتی‌متر
تعداد روبالشی دو عدد
جنس رو بالشی نخ – پلی‌استر
سایر توضیحات روبالشی روبالشی برای زیبایی بیشتر لبه دوزی شده است و همچنین برای اینکه بتوان از هر دوروی بالش استفاده کرد روبالشی به صورت پاکتی دوخته میشود.

دمای شست‌وشو 30 درجه سانتی‌گراد
جنس رو تشکی نخ – پلی‌استر
ابعاد بسته‌بندی 25x20x10 سانتی‌متر
وزن بسته‌بندی 600 گرم
ابعاد روتشکی 200x180x23 سانتی متر
سایر توضیحات روبالشی برای زیبایی بیشتر لبه دوزی شده است و همچنین برای اینکه بتوان از هر دوروی بالش استفاده کرد روبالشی به صورت پاکتی دوخته میشود.